بابائی، مظهر
تجارب زیستهی اساتید از چالشهای ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]
باقری مجد، روح اله
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
برخورداری، رمضان
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
ت
ترک زاده، جعفر
مدلیابی روابط همزمان سبکهای مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
حاجی یخچالی، علیرضا
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
حسین قلی زاده، رضوان
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
حسینی دهشیری، افضل السادات
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
خ
خزلی، شمسالدین
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
خنجرخانی، مسعود
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
د
دوایی، مهدی
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
ر
رحمانی، اسماعیل
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
رزمجوئی، پروین
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
رسولی تبار، بهاره
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
رضوی، سیدعباس
تبیین فرایند اجتماعیسازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]
رودی علی آبادی، ثریا
عوامل مؤثر در یادگیری مادامالعمر در محیطهای آموزشی (مرور نظاممند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]
ز
زارع شیخکلایی، سید فاطمه
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
زارعی، رضا
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
ش
شریف زاده، حکیمه السادات
شناسایی مؤلفههای تربیت فرهنگی و رابطهی آن با رسانههای ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]
شفیع زاده، حمید
ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]
شمشیری، بابک
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
شهامت، نادر
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
شهنی ییلاق، منیجه
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
شیخ علیزاده، سیاوش
فراتحلیل تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-40]
ص
صالحی، مسلم
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
صفار حیدری، حجت
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
صفایی، فاطمه
مدلیابی روابط همزمان سبکهای مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
صفری، مصطفی
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
صمدی، پروین
طراحی الگوی شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر در نظام آموزشوپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
عابدینی بلترک، میمنت
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
عالیپور، سیروس
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
فرهادی راد، حمید
تبیین فرایند اجتماعیسازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]
ق
قریشی، سیدعلی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
قنبری، سیروس
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
ک
کرامتی، محمدرضا
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
کرم افروز، محمد جواد
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
کرمخانی، زینب
شناسایی مؤلفههای تربیت فرهنگی و رابطهی آن با رسانههای ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]
کریمی فیروزجایی، مهران
شناسایی مؤلفههای تربیت فرهنگی و رابطهی آن با رسانههای ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]
کشاورز، سوسن
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
گ
گراوند، یاسر
تبیین فرایند اجتماعیسازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]
م
محمدی، رضوان
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
محمودی، مریم
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
محمودی، مهدی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
مزگی نژاد، سمیه
مدلیابی روابط همزمان سبکهای مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
یوحنایی، زهرا
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]