آ

  • آراسته، حمیدرضا شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]

  • آیتی، محسن عوامل مؤثر در یادگیری مادام‌العمر در محیط‌های آموزشی (مرور نظام‌مند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]

ا

  • احمدی، پروین طراحی الگوی شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر در نظام آموزش‌وپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • احمدی، طاهره طراحی الگوی شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر در نظام آموزش‌وپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • احمذکرماج، ولی تجارب زیسته‌ی اساتید از چالش‌های ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]

  • ادیبی، ملیحه ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]

  • اشرف زاده، توحید فراتحلیل تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-40]

  • افضل خانی، مریم ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]

  • اکبری، محمد عوامل مؤثر در یادگیری مادام‌العمر در محیط‌های آموزشی (مرور نظام‌مند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]

  • امیدیان، مرتضی تبیین فرایند اجتماعی‌سازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]

  • امیرمحلاتی، محمدجعفر عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]

  • امینی کهریزسنگی، قاسم توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]

  • انصاریان، فهیمه ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]

  • ایران‌پور، ماه‌منیر عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]

  • ایزدی، مهشید ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]

  • ایمانی نائینی، محسن مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

ب

  • بابائی، مظهر تجارب زیسته‌ی اساتید از چالش‌های ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]

  • باقری مجد، روح اله تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]

  • برخورداری، رمضان روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]

ت

  • ترک زاده، جعفر مدل‌یابی روابط همزمان سبک‌های مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]

  • تیماس، عبدالزهرا مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

ج

  • جبروتی، ندا تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]

  • جوادی پور، محمد بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]

ح

  • حاتمی، جواد مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

  • حاجی یخچالی، علیرضا مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]

  • حسین قلی زاده، رضوان توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]

  • حسینی دهشیری، افضل السادات عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]

خ

  • خزلی، شمس‌الدین ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]

  • خنجرخانی، مسعود تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِق‌پندار و چالش‌های فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیت‌خواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]

د

  • دوایی، مهدی ارائه الگوی معرفت‌شناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]

ر

  • رحمانی، اسماعیل اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجی‌گری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]

  • رزمجوئی، پروین طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]

  • رسولی تبار، بهاره ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • رضوی، سیدعباس تبیین فرایند اجتماعی‌سازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]

  • رودی علی آبادی، ثریا عوامل مؤثر در یادگیری مادام‌العمر در محیط‌های آموزشی (مرور نظام‌مند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]

ز

  • زارع شیخکلایی، سید فاطمه بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]

  • زارعی، رضا طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]

ش

  • شریف زاده، حکیمه السادات شناسایی مؤلفه‌های تربیت فرهنگی و رابطه‌ی آن با رسانه‌های ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]

  • شفیع زاده، حمید ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]

  • شمشیری، بابک عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]

  • شهامت، نادر طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]

  • شهنی ییلاق، منیجه مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]

  • شیخ علیزاده، سیاوش فراتحلیل تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-40]

ص

  • صالحی، مسلم طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]

  • صفار حیدری، حجت تأثیر تدریس به شیوه سازنده‌گرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]

  • صفایی، فاطمه مدل‌یابی روابط همزمان سبک‌های مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]

  • صفری، مصطفی تأثیر تدریس به شیوه سازنده‌گرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]

  • صمدی، پروین طراحی الگوی شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر در نظام آموزش‌وپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

ط

  • طلایی، ابراهیم مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

ع

  • عابدینی بلترک، میمنت تأثیر تدریس به شیوه سازنده‌گرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]

  • عالیپور، سیروس مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]

  • عبدالهی، بیژن شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]

ف

  • فرهادی راد، حمید تبیین فرایند اجتماعی‌سازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]

ق

  • قریشی، سیدعلی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]

  • قنبری، سیروس اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجی‌گری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]

ک

  • کرامتی، محمدرضا بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]

  • کرم افروز، محمد جواد ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • کرمخانی، زینب شناسایی مؤلفه‌های تربیت فرهنگی و رابطه‌ی آن با رسانه‌های ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]

  • کریمی فیروزجایی، مهران شناسایی مؤلفه‌های تربیت فرهنگی و رابطه‌ی آن با رسانه‌های ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]

  • کشاورز، سوسن روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]

گ

  • گراوند، یاسر تبیین فرایند اجتماعی‌سازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]

م

  • محمدی، رضوان روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]

  • محمودی، مریم شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]

  • محمودی، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]

  • مزگی نژاد، سمیه مدل‌یابی روابط همزمان سبک‌های مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]

  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-40]

  • ملکیان، فرامرز ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • موسوی، فرانک ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

ن

  • نظری، حشمت اله مطالعه‌ی کیفیت مهارت نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی: یک مطالعه‌ی ارزیابانه [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-20]

  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]

  • نیک نشان، شقایق انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]

و

  • ورداسبی، فاطمه شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]

ی

  • یاری قلی، بهبود فراتحلیل تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-40]

  • یوحنایی، زهرا مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]